РЕЄСТРАЦІЙНИЙ ПАСПОРТ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ,

ЩО ВЕДУТЬ ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНУ РОБОТУ НА

ВСЕУКРАЇНСЬКОМУ РІВНІ

1. Реєстраційний номер: 2. Відділ: інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи

2. Повна назва навчального закладу

Назва навчального закладу Індекс, поштова адреса Конт. телефон, факс, Е-mаіl
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЛУГАНСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА І СТУПЕНЯ - ГІМНАЗІЯ №30" 91055, м. Луганськ, вул. Сент-Етьєнівська, 31 Телефони (0642) 58-26-61 (приймальня директора) (0642) 58-00-30 E-mail sch30lg@mail.ru

3. Коли і ким надано статус, дата і номер наказу МОНмолодьспорту України:

відповідно до п.6.2 наказу Міністерства освіти і науки України №54 від 02.02.2009 р

4. Тема дослідно-експериментальної роботи:

«Використання сучасних ІКТ у навчально – виховному середовищі «1 учень-1 комп’ютер» на базі шкільних нетбуків INTEL»

5. Основна мета та головні завдання експерименту:

Мета: формування навчальної діяльності шляхом використання отриманих на традиційних уроках знань, умінь і навичок безпосередньо в інформаційно-комп'ютерному середовищі Завдання: - дослідження впливу використання ІКТ на базі шкільних нетбуків на результати навчально-виховного процессу на уроках з різних предметів та позаурочний час; - - розробка та впровадження моделі середовища електронного навчання «1 учень – 1 комп’ютер»; - апробація педагогічних технологій пов’язаних з використанням шкільних нетбуків; - розроблення методів використання шкільних нетбуків у навчально-виховному процессі; - створення спільноти вчителів в Інтернете.

6. Напрями експериментальної роботи (підкреслити):

розробка, апробація нового змісту навчання та виховання (навчальні плани, предмети, навчальні та виховні програми, апробація підручників, посібників тощо); розробка, апробація інноваційних технологій: форм, методів, прийомів навчально-виховної діяльності; розробка, апробація нових технологій управління навчальними закладами, нового змісту управлінських функцій; інше (вказати):

7.

Етапи дослідно-експериментальної роботи, терміни Короткий зміст роботи
Підготовчий (лютий 2009) - визначення мети та стримуючих факторів; - нормативно-правове забезпечення експерименту;
Організаційно-прогнозуючий (березень-грудень 2009) - розробка механізму оцінювання до початку проекту, підчас проекту, після закінчення проекту; - стимулювання зусиль педагогічного, учнівського, батьківського колективів спрямованих на формування інформаційної культури;
Пошуково-формуючий (січень 2010- грудень 2010) -науково-теоретичне забезпечення змісту педагогічного експерименту (консультації, семінари, майстер-класи, тренінги); - проведення семінару для вчителів – учасників проекту (1 учень- 1 комп’ютер ); - розроблення та наповнення освітнього веб-ресурсу програми ; - створення спільноти вчителів в Інтернете для обміну досвідом; - апробація педагогічних технологій на основі використання шкільних нетбуків; - апробація створеної концепції науково-педагогічного проекту «1 учень – 1 комп’ютер» як засобу для розвитку дітей
Узагальнюючий (січень 2011 – грудень 2011) - проведення комплексного дослідження впливу використання ІКТ у навчально-виховному процесі в середовищі «1 учень – 1 комп’ютер» на базі шкільних нетбуків; - кількісний та якісний аналіз оцінювання результатів експерименту на основі вироблених теоретико-методологічних критеріїв та впровадження методів і методик що розвивають учнів; - підготовка наукового звіту про результати експериментальної роботи.

8. Очікувані результати:

  1. Створення міні посібників з розробками уроків на основі використання ІКТ у навчально-виховному процесі в середовищі «1 учень – 1 комп’ютер».
  2. Створення модель «Система роботи з учнями початкової школи в умовах навчального середовища «1 учень – 1 комп’ютер».
  3. Формування психолого-педагогічної компетентності щодо роботи з учнями в умовах навчального середовища «1 учень – 1 комп’ютер» шляхом проведення циклу психолого-педагогічних семінарів, тренінгів.
  4. Створення освітнього веб-середовища (ресурсного центру ) учасників проекту: навчально-методичне наповнення веб-ресурсів; організація роботи мережевої спільноти для обміну досвідом та забезпечення технічної та методичної підтримки роботи вчителів в умовах освітньої моделі «1 учень – 1 комп’ютер».

9. Терміни початку і закінчення експерименту:

початок__лютий 2009__;кінець__грудень 2016___

10. Організації, що забезпечують наукове керівництво експериментом:

Повна назва організації
Інститут інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України, Луганський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

11. Наукові керівники:

Прізвище, ім’я, по батькові Вчений ступінь, звання Місце роботи, посада
Пушкарьова Т.О . кандидат педагогічних наук, доцент завідуюча відділу менеджменту освіти інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН України,
Рудіна Ольга Михайлівна кандидат педагогічних наук, доцент Проректор ЛОІППО з науково-методичної роботи,

12. Відповідальний виконавець дослідно-експериментальної роботи:

Прізвище, ім’я, по батькові Місце роботи Посада
Бобрішева Людмила Семенівна ЛНВК № 30 Заступник директора з науково-метдичниї рооти
Недерица Катерина Олексіївна ЛНВК № 30 Системний адміністратор (лаборанит)
Костюкевич Ірина Володимирівна ЛНВК № 30 Вчитель початкових класів
Полтавська Євгенія Григорівна ЛНВК № 30 Вчитель початкових класів
Михайська Ольга Леонідівна ЛНВК № 30 Вчитель початкових класів
Тарасенко Анастасія Сергіївна ЛНВК № 30 Вчитель англійської мови у початкових класах

13. Основні публікації, де висвітлені результати експерименту:

Назва праці Автор Де видана праця Видання Рік видання
Я і Україна (2 клас) «Природа навколо нас» Полтавська Е.Г. www.teacherjournal.com.ua Основа 2012
Письмо (1 клас) «Написання рядкової букви Ш, складів, слів і речень з нею» Полтавська Е.Г. www.teacherjournal.com.ua Основа 2012
Навчання грамоти (1 клас) «Читання складів та слів з вивченими буквами» Михайська О.Л. www.teacherjournal.com.ua Основа 2012
Сучасні ІКТ на базі шкільних нетбуків Intel Тарасенко А.С. Новітні технології на уроках англійської мови Київ «Редакції газет гуманітарного циклу» 2012
Використання ІКТ на уроці за темою «Безпека на дорозі» Тарасенко А.С. Новітні технології на уроках англійської мови Київ «Редакції газет гуманітарного циклу» 2012

13а. Відкриті уроки та позакласні заходи за результатами експерименту

Назва уроку, заходу ПІБ вчителя Місце проведення Дата проведення
«У школі» (англ. мова) Тарасенко А.С. ЛНВК школа-гімназія №30 03.02.2010
«Безпека на дорозі. Модальне дієслово Must» (англ. мова) Тарасенко А.С. ЛНВК школа-гімназія №30 09.12.2010
«Свята» (англ. мова) Тарасенко А.С. ЛНВК школа-гімназія №30 10.03.2011
«Я і мої друзі» (англ. мова) Тарасенко А.С. ЛНВК школа-гімназія №30 15.12.2011
«Літери Ss, Tt, Uu» Тарасенко А.С. ЛНВК школа-гімназія №30 07.12.2012

14. Висвітлення роботи на науково-методичних конференціях, науково-практичних семінарах тощо:

Назва заходу Місце проведення Дата проведення
Семинар-практикум регіонального рівня «1 учень – 1 комп’ютер» М.Луганськ на базі школи-гімназії 30 19 декабря 2009
Обласний семінар вчителів за програмою «1 учень – 1 комп’ютер» М.Луганськ на базі школи-гімназії 30 Січень 2010
Форум керівників загальноосвітніх навчальних закладів, які ведуть експерименти всеукраїнського та регіонального рівнів «Професійний розвиток педагогів в освітньому просторі інформаційних ресурсів» ЛОІППО 18 лютого 2010
Міській семінар “Інформаційні компетенції молодших школярів та способи їх формування в навчальній діяльності ” М.Луганськ Луганський методичний центр, 24 березня 2010
Республіканський семінар за програмою «1 учень – 1 комп’ютер» М.Київ, школа-гімназія “Перспектива”. 15 квітня 2010
Круглий стіл «Про впровадження програми «1 учень – 1 комп’ютер» Облгосадміністрація Серпень 2010
Міський семінар «Про впровадження програми «1 учень – 1 комп’ютер» М.Луганськ на базі школи-гімназії 30 (для вчителів міста) Вересень 2010
Форум керівників базових та експериментальних навчальних закладів, які ведуть експерименти регіонального та Всеукраїнського рівнів з актуальних питань розвитку системи загальної середньої освіти області "Професійний розвиток педагогів у системі науково-методичної роботи інноваційної школи" м.Луганськ, ЛОІППО 25 листопада 2011
Міський семінар-практикум «Педагогічна творчість учителя – важлива умова реформування початкової школи» м.Луганськ на базі СШ №13 31 січня 2012
Практикум з професійного розвитку вчителів початкових класів «Освітнє середовище «1 учень – 1 комп’ютер» у школі» м.Луганськ, ЛОІППО 29 травня 2012

15. Розгляд роботи на Вченій раді Інституту або колегії МОНмолодьспорту України

Питання Дата проведення Рішення

16. Розгляд роботи на Колегії обласного управління освіти і науки, Вченій (науково-методичній) раді обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти

Питання Дата проведення Рішення

Директор школи-гімназії Л.Вокалова

Кiлькiсть переглядiв: 1012

Коментарi

Новини

Календар

Попередня Квітень 2024 Наступна
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930