РЕЄСТРАЦІЙНИЙ ПАСПОРТ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ,
ЩО ВЕДУТЬ ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНУ РОБОТУ НА
ВСЕУКРАЇНСЬКОМУ РІВНІ
1. Реєстраційний номер: | 2. Відділ: інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи |
2. Повна назва навчального закладу
Назва навчального закладу | Індекс, поштова адреса | Конт. телефон, факс, Е-mаіl |
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЛУГАНСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА І СТУПЕНЯ - ГІМНАЗІЯ №30" | 91055, м. Луганськ, вул. Сент-Етьєнівська, 31 | Телефони (0642) 58-26-61 (приймальня директора) (0642) 58-00-30 E-mail sch30lg@mail.ru |
3. Коли і ким надано статус, дата і номер наказу МОНмолодьспорту України:
відповідно до п.6.2 наказу Міністерства освіти і науки України №54 від 02.02.2009 р |
4. Тема дослідно-експериментальної роботи:
«Використання сучасних ІКТ у навчально – виховному середовищі «1 учень-1 комп’ютер» на базі шкільних нетбуків INTEL» |
5. Основна мета та головні завдання експерименту:
Мета: формування навчальної діяльності шляхом використання отриманих на традиційних уроках знань, умінь і навичок безпосередньо в інформаційно-комп'ютерному середовищі Завдання: - дослідження впливу використання ІКТ на базі шкільних нетбуків на результати навчально-виховного процессу на уроках з різних предметів та позаурочний час; - - розробка та впровадження моделі середовища електронного навчання «1 учень – 1 комп’ютер»; - апробація педагогічних технологій пов’язаних з використанням шкільних нетбуків; - розроблення методів використання шкільних нетбуків у навчально-виховному процессі; - створення спільноти вчителів в Інтернете. |
6. Напрями експериментальної роботи (підкреслити):
розробка, апробація нового змісту навчання та виховання (навчальні плани, предмети, навчальні та виховні програми, апробація підручників, посібників тощо); розробка, апробація інноваційних технологій: форм, методів, прийомів навчально-виховної діяльності; розробка, апробація нових технологій управління навчальними закладами, нового змісту управлінських функцій; інше (вказати):
7.
Етапи дослідно-експериментальної роботи, терміни | Короткий зміст роботи |
Підготовчий (лютий 2009) | - визначення мети та стримуючих факторів; - нормативно-правове забезпечення експерименту; |
Організаційно-прогнозуючий (березень-грудень 2009) | - розробка механізму оцінювання до початку проекту, підчас проекту, після закінчення проекту; - стимулювання зусиль педагогічного, учнівського, батьківського колективів спрямованих на формування інформаційної культури; |
Пошуково-формуючий (січень 2010- грудень 2010) | -науково-теоретичне забезпечення змісту педагогічного експерименту (консультації, семінари, майстер-класи, тренінги); - проведення семінару для вчителів – учасників проекту (1 учень- 1 комп’ютер ); - розроблення та наповнення освітнього веб-ресурсу програми ; - створення спільноти вчителів в Інтернете для обміну досвідом; - апробація педагогічних технологій на основі використання шкільних нетбуків; - апробація створеної концепції науково-педагогічного проекту «1 учень – 1 комп’ютер» як засобу для розвитку дітей |
Узагальнюючий (січень 2011 – грудень 2011) | - проведення комплексного дослідження впливу використання ІКТ у навчально-виховному процесі в середовищі «1 учень – 1 комп’ютер» на базі шкільних нетбуків; - кількісний та якісний аналіз оцінювання результатів експерименту на основі вироблених теоретико-методологічних критеріїв та впровадження методів і методик що розвивають учнів; - підготовка наукового звіту про результати експериментальної роботи. |
8. Очікувані результати:
- Створення міні посібників з розробками уроків на основі використання ІКТ у навчально-виховному процесі в середовищі «1 учень – 1 комп’ютер».
- Створення модель «Система роботи з учнями початкової школи в умовах навчального середовища «1 учень – 1 комп’ютер».
- Формування психолого-педагогічної компетентності щодо роботи з учнями в умовах навчального середовища «1 учень – 1 комп’ютер» шляхом проведення циклу психолого-педагогічних семінарів, тренінгів.
- Створення освітнього веб-середовища (ресурсного центру ) учасників проекту: навчально-методичне наповнення веб-ресурсів; організація роботи мережевої спільноти для обміну досвідом та забезпечення технічної та методичної підтримки роботи вчителів в умовах освітньої моделі «1 учень – 1 комп’ютер».
|
9. Терміни початку і закінчення експерименту:
початок__лютий 2009__;кінець__грудень 2016___
10. Організації, що забезпечують наукове керівництво експериментом:
Повна назва організації |
Інститут інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України, Луганський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти |
11. Наукові керівники:
Прізвище, ім’я, по батькові | Вчений ступінь, звання | Місце роботи, посада |
Пушкарьова Т.О . | кандидат педагогічних наук, доцент | завідуюча відділу менеджменту освіти інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН України, |
Рудіна Ольга Михайлівна | кандидат педагогічних наук, доцент | Проректор ЛОІППО з науково-методичної роботи, |
12. Відповідальний виконавець дослідно-експериментальної роботи:
Прізвище, ім’я, по батькові | Місце роботи | Посада |
Бобрішева Людмила Семенівна | ЛНВК № 30 | Заступник директора з науково-метдичниї рооти |
Недерица Катерина Олексіївна | ЛНВК № 30 | Системний адміністратор (лаборанит) |
Костюкевич Ірина Володимирівна | ЛНВК № 30 | Вчитель початкових класів |
Полтавська Євгенія Григорівна | ЛНВК № 30 | Вчитель початкових класів |
Михайська Ольга Леонідівна | ЛНВК № 30 | Вчитель початкових класів |
Тарасенко Анастасія Сергіївна | ЛНВК № 30 | Вчитель англійської мови у початкових класах |
13. Основні публікації, де висвітлені результати експерименту:
Назва праці | Автор | Де видана праця | Видання | Рік видання |
Я і Україна (2 клас) «Природа навколо нас» | Полтавська Е.Г. | www.teacherjournal.com.ua | Основа | 2012 |
Письмо (1 клас) «Написання рядкової букви Ш, складів, слів і речень з нею» | Полтавська Е.Г. | www.teacherjournal.com.ua | Основа | 2012 |
Навчання грамоти (1 клас) «Читання складів та слів з вивченими буквами» | Михайська О.Л. | www.teacherjournal.com.ua | Основа | 2012 |
Сучасні ІКТ на базі шкільних нетбуків Intel | Тарасенко А.С. | Новітні технології на уроках англійської мови | Київ «Редакції газет гуманітарного циклу» | 2012 |
Використання ІКТ на уроці за темою «Безпека на дорозі» | Тарасенко А.С. | Новітні технології на уроках англійської мови | Київ «Редакції газет гуманітарного циклу» | 2012 |
13а. Відкриті уроки та позакласні заходи за результатами експерименту
Назва уроку, заходу | ПІБ вчителя | Місце проведення | Дата проведення |
«У школі» (англ. мова) | Тарасенко А.С. | ЛНВК школа-гімназія №30 | 03.02.2010 |
«Безпека на дорозі. Модальне дієслово Must» (англ. мова) | Тарасенко А.С. | ЛНВК школа-гімназія №30 | 09.12.2010 |
«Свята» (англ. мова) | Тарасенко А.С. | ЛНВК школа-гімназія №30 | 10.03.2011 |
«Я і мої друзі» (англ. мова) | Тарасенко А.С. | ЛНВК школа-гімназія №30 | 15.12.2011 |
«Літери Ss, Tt, Uu» | Тарасенко А.С. | ЛНВК школа-гімназія №30 | 07.12.2012 |
14. Висвітлення роботи на науково-методичних конференціях, науково-практичних семінарах тощо:
Назва заходу | Місце проведення | Дата проведення |
Семинар-практикум регіонального рівня «1 учень – 1 комп’ютер» | М.Луганськ на базі школи-гімназії 30 | 19 декабря 2009 |
Обласний семінар вчителів за програмою «1 учень – 1 комп’ютер» | М.Луганськ на базі школи-гімназії 30 | Січень 2010 |
Форум керівників загальноосвітніх навчальних закладів, які ведуть експерименти всеукраїнського та регіонального рівнів «Професійний розвиток педагогів в освітньому просторі інформаційних ресурсів» | ЛОІППО | 18 лютого 2010 |
Міській семінар “Інформаційні компетенції молодших школярів та способи їх формування в навчальній діяльності ” | М.Луганськ Луганський методичний центр, | 24 березня 2010 |
Республіканський семінар за програмою «1 учень – 1 комп’ютер» | М.Київ, школа-гімназія “Перспектива”. | 15 квітня 2010 |
Круглий стіл «Про впровадження програми «1 учень – 1 комп’ютер» | Облгосадміністрація | Серпень 2010 |
Міський семінар «Про впровадження програми «1 учень – 1 комп’ютер» | М.Луганськ на базі школи-гімназії 30 (для вчителів міста) | Вересень 2010 |
Форум керівників базових та експериментальних навчальних закладів, які ведуть експерименти регіонального та Всеукраїнського рівнів з актуальних питань розвитку системи загальної середньої освіти області "Професійний розвиток педагогів у системі науково-методичної роботи інноваційної школи" | м.Луганськ, ЛОІППО | 25 листопада 2011 |
Міський семінар-практикум «Педагогічна творчість учителя – важлива умова реформування початкової школи» | м.Луганськ на базі СШ №13 | 31 січня 2012 |
Практикум з професійного розвитку вчителів початкових класів «Освітнє середовище «1 учень – 1 комп’ютер» у школі» | м.Луганськ, ЛОІППО | 29 травня 2012 |
15. Розгляд роботи на Вченій раді Інституту або колегії МОНмолодьспорту України
Питання | Дата проведення | Рішення |
| | |
16. Розгляд роботи на Колегії обласного управління освіти і науки, Вченій (науково-методичній) раді обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти
Питання | Дата проведення | Рішення |
| | |
Директор школи-гімназії Л.Вокалова
Кiлькiсть переглядiв: 1012