РЕЄСТРАЦІЙНИЙ ПАСПОРТ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ, ЩО

ВЕДУТЬ ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНУ РОБОТУ НА

ВСЕУКРАЇНСЬКОМУ РІВНІ

1. Реєстраційний номер: 2. Відділ: інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи

2. Повна назва навчального закладу

Назва навчального закладу Індекс, поштова адреса Конт. телефон, факс, Е-mаіl
КЗ "Луганський навчально-виховний комплекс – спеціалізована школа І ступеня - гімназія № 30" 91055, м. Луганськ, вул. Сент-Етьєнівська, 31 Телефони (0642) 58-26-61 (0642) 58-00-30 E-mail sch30lg@mail.ru

3. Коли і ким надано статус, дата і номер наказу МОНмолодьспорту України:

Наказ Міністерства освіти і науки України від 07.11.2005 № 578

4. Тема дослідно-експериментальної роботи:

«Художньо-естетична освіта і виховання учнів загальноосвітніх навчальних закладів у процесі інтегрованих курсів «Мистецтво» і «Художня культура»

5. Основна мета та головні завдання експерименту:

Мета: формування в учнів особистісно-ціннісного ставлення до дійсності та мистецтва, розвиток загальних та спеціальних здібностей, художньо-образного мислення, стимулювання творчого потенціалу особистості. Завдання: - створення відповідних культуро-творчих умов для втілення інноваційних ідей інтегративної освіти шляхом впровадження інтегрованих курсів «Мистецтво» і «Художня культура»; - проведення експериментальних досліджень щодо рівня готовності учасників навчально – виховного процесу до роботи в інтегрованому мистецькому просторі; - здійснення підготовки вчителів загальноосвітніх навчальних закладів з метою викладання інтегрованих мистецьких курсів за новими програмами, підручниками і посібниками шляхом проведення курсів, семінарів, конференцій, круглих столів.

6. Напрями експериментальної роботи (підкреслити):

розробка, апробація нового змісту навчання та виховання (навчальні плани, предмети, навчальні та виховні програми, апробація підручників, посібників тощо); розробка, апробація інноваційних технологій: форм, методів, прийомів навчально-виховної діяльності; розробка, апробація нових технологій управління навчальними закладами, нового змісту управлінських функцій; інше (вказати):

7.

Етапи дослідно-експериментальної роботи, терміни Короткий зміст роботи
2005-2008 (діагностичний) І етап діагностики художньо – естетичної освіченості та вихованості учнів під керівництвом вчителів – фахівців.
2008-2013 (організаційно-прогнозуючий) ІІ етап науково-дослідної експериментальної роботи зі створення цілісної моделі художньо-естетичної освіти та виховання в загальноосвітніх навчальних закладах.
2008-2009 (організаційно-прогнозуючий) Обґрунтування різних форм проведення інтегрованих уроків.
2009 – 2010 (організаційно-прогнозуючий) З’ясувати стан проблеми у педагогічній теорії та сучасній освітній практиці, визначити зміст поняття «національна самосвідомість учні» і розробити його структурно-функціональну модель.
2010 – 2011 (організаційно-прогнозуючий) Охарактеризувати творчо-розвивальні можливості інтегрованого навчання мистецтву у змісті загальношкільної освіти.
2011 – 2012 (пошуково-формуючий) Визначити критерії та рівні розвитку національної самосвідомості школярів засобами інтегрованого навчання мистецтву.
2012 – 2013 (узагальнюючий) Обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність педагогічних умов розвитку національної самосвідомості школярів на основі інтегрованих програм «Мистецтво» та «Художня культура», розроблених групою фахівців за концепцією Л.М. Масол.

8. Очікувані результати:

Безперервна художньо – естетична освіта, що дає змогу учням продовжувати її на різних ступенях навчання і складає основу для подальшої освіти та самовиховання.

9. Терміни початку і закінчення експерименту: 2005 – 2013 рр.

10. Організації, що забезпечують наукове керівництво експериментом:

Повна назва організації
Луганський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

11. Наукові керівники:

Прізвище, ім’я, по батькові Вчений ступінь, звання Місце роботи, посада
О.В. Просіна кандидат педагогічних наук, завідувач кафедрою управління освітою Луганського ОІППО Луганський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
А.І. Велікандо методист кафедри педагогіки та психології Луганського ОІППО Луганський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

12. Відповідальний виконавець дослідно-експериментальної роботи:

Прізвище, ім’я, по батькові Місце роботи Посада
Бобрішева Людмила Семенівна ЛНВК № 30 Заступник директора з науково-метдичниї рооти
Краснова Наталія Миколаївна ЛНВК № 30 вчитель «Мистецтва 5-7 кл» та «Художньої культури 9-10 кл.»

13. Основні публікації, де висвітлені результати експерименту:

Назва праці Автор Де видана праця Видання Рік видання
Міський дитячий фестиваль-конкурс традиційної народної культури «Зорецвіт» - реалізація проектної методики в масштабах навчального закладу Краснова Н.М. Позашкільна освіта: історичні поступи та здобутки: Зб. Матеріалів Всеукраїнської педагогічної конференції К.; АВЕРС, 2008.
Проблема світовідображення у науковій літературі Краснова Н.М. Сучасний виховний процес: сутність та інноваційний потенціал Івано-Франківськ: Видавництво «Тіпові» 2011
Модель інноваційного навчального процесу у секції «Мистецтвознавство» комунального закладу «Луганська обласна мала академія наук учнівської молоді» Краснова Н.М. Наукова еліта як соціально-економічний фактор розвитку держав в умовах глобалізації: зб. Матер. Міжнар. Наук.-практ. конф. Вип.1. – К.: Інформаційні системи, 2010
Нетрадиційні методики малювання. Нитяна графіка, її засоби виразності та технологічні особливості Л.Л. Мальцев, О.В. Просіна, О.М. Кошель, Л.В. Рубченко, А.І. Велікандо, Н.М. Краснова Післядипломна педагогічна освіта для професійного зростання: викладання образотворчого мистецтва: Посібник для самостійної роботи слухачів курсів підвищення кваліфікації Посібник для самостійної роботи слухачів курсів підвищення кваліфікації Луганськ, 2005
Етнографічна українська спадщина на заняттях з декоративно-прикладного мистецтва (на уроках образотворчого мистецтва) Л.Л. Мальцев, О.В. Просіна, О.М. Кошель, Л.В. Рубченко, А.І. Велікандо, Н.М. Краснова. Післядипломна педагогічна освіта для професійного зростання: викладання образотворчого мистецтва: Посібник для самостійної роботи слухачів курсів підвищення кваліфікації Посібник для самостійної роботи слухачів курсів підвищення кваліфікації Луганськ, 2005
Школа юного живописця: методичний посібник для вчителів образотворчого мистецтва шкіл з поглибленим вивченням предметів художнього профілю Кошель О.М., Краснова Н.М., Велікандо А.І. Луганськ Знання 2006
Типи та форми сільських поселень на Україні: Навчально-методичний посібник. Н.М. Краснова, А.І. Велікандо Луганськ Знання 2007
Українська народна іграшка: Навчально-методичний посібник. Н. М. Краснова, А.І. Велікандо, У.К. Мількевич Луганськ: Знання 2007
Формування світовідображення у слухачів секції «Мистецтвознавство» в системі Малої академії наук України: навчально-методичний посібник. Краснова Н.М. Луганськ: СПД Рєзніков В.С. 2011
Ігрові художньо-педагогічні технології у формуванні світовідображення підлітків Краснова Н.М. Мистецтво та освіта: наук.-метод. журн. 2012. – № 4 (66). – С. 46 - 51. Київ: Фенікс 2012
Використання комп’ютерних технологій в образотворчій діяльності підлітків Краснова Н.М. Мистецтво та освіта: наук.-метод. журн. – 2013, №1 (67). – С. 39 - 42. Київ: Фенікс 2013
Гончарне мистецтво у формуванні світовідображення підлітків Краснова Н.М. Мистецтво та освіта: наук.-метод. журн. –2013. – № 2 (68). – С. 55 - 59. Київ: Фенікс 2013

14. Висвітлення роботи на науково-методичних конференціях, науково-практичних семінарах тощо:

Назва заходу Місце проведення Дата проведення
Всеукраїнська школа методичного досвіду вчителів-експериментаторів щодо впровадження інтегрованих мистецьких курсів «Мистецтво» та «Художня культура» Миколаїв 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013 роки
Міжнародна науково-практична конференція «Наукова еліта як соціально-економічний фактор розвитку держав в умовах глобалізації Виступ на секції: Мала академія наук України як система формування майбутньої наукової еліти» Київ 27–28 жовтня 2010 р.
Філософсько-методологічні аспекти визначення обдарованості Київ 26 жовтня 2011 р.
Міжнародна школа методичного досвіду «Поліхудожнє виховання учнів загальноосвітньої школи у процесі впровадження інтегрованих курсів» Миколаїв 2012

15. Розгляд роботи на Вченій раді Інституту або колегії МОНмолодьспорту України

Питання Дата проведення Рішення
Про діяльність кафедри педагогіки і психології щодо підготовки вчителів області, які викладають предмет “Художня культура Березень 2009 схвалити

16. Розгляд роботи на Колегії обласного управління освіти і науки, Вченій (науково-методичній) раді обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти

Питання Дата проведення Рішення
Про експериментальну діяльність загальноосвітніх навчальних закладів та створення авторських творчих майстерень учителів травень 2012 схвалити

Директор школи-гімназії Л. Вокалова

Кiлькiсть переглядiв: 1245

Коментарi

  • олеська

    2017-06-03 21:43:32

    скільки коштує купити готове навчання і диплом на професію вчителя образотворчого мистецтва номер0685002447.........

Новини

Календар

Попередня Квітень 2024 Наступна
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930